Wednesday 4 July 2012

++ debaran kian terasa++

Assalamualaikum semua.. 
apa khabar? Sihat? harapnya sihat selalu...

haaaa... mesti anda tertanya-tanya, kenapa tajuk entry kali ni "debaran kian terasa"..kn? 
macam ada kaitan dengan bola sepak jer? macam menanti siapa juara piala AFC..kn?
tidak........tidak sama sekali.., saya ni x minat bola sepak....
haramlah lau nk panggil saya ni kaki bola... haha..

debaran yang dinantikan ialah "pengumuman keputusan permohonan kemasukkan ke IPTA"... 
wah2... grand gitu kn?.. setelah berkurun lama menunggu,..
akhirnya pihak UPU akan membuat pengumuman itu pada minggu ke-2 bulan July ini..
stakat ni xde tarikh yang tepat.. sekadar menanti satu tarikh pada minggu ke-2 bulan July ni...
so, that means hanya tinggal beberapa hari lagi la kn??
aduiii..... takot saya dibuatnya...

gambar hiasan


perasaan gementar sedang menguasai diri... terfikir dibenak fikiran,...
"jurusan apa la yg aq akn dpt nnty?".. inilah yang akan menentukan masa depan saya...
Tiap2 hari saya berdoa agar saya dan semua yang lain mendapat jurusan yang 
sesuai dan berbaloi untuk belajar....

sememangnya sesiapa pun mesti gelisah memikirkan masa depan...
bertenang,,.. jangan "gabra"... berdoa lah selalu...
Insya-ALLAH..., kita akn sama2 dpt jurusan yang terbaik..

good luck anyway... belajar elok2 tau... sekian dlu entry kali ni...
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment